…ilgisiz istekler..

Adrese teslim kargoyla seminer konum, alt metinler; tez konum ve alt metinleri eve bırakılsın istiyorum.

Bahar gelmişken, yenilenelim ama yorgunluğunu yaşatmasın, bunaltmasın ve de şımartmasın..

Şu ışınlanma teknolojisi de bi an önce devreye girsin istiyorum. Gün içinde istediğim noktaya ışınlanabilsem keşke.. gidip minicik yiğenimi öpüp sonra tekrar gelsem. Onu her özlediğimde gidip görebilsem.

Hiç tanımadığım numaralardan gelen msjlar, özellikle de kampanya msjları, henüz msj kutuma düşmemişken engellensin istiyorum.

 Alakam olmayan kişi/kurum/kuruluş kim ve ne varsa, ilişiğim tamamen kesilsin istiyorum.

Değişim, ruhumda, kalbimde bütün hücrelerimde olsun.. güneş yeni güne daha bi güzel dolsun.

İsviçreli bilim adamları hiç tükenmeyen enerji bulsunlar, enerjimiz hiç tükenmesin. İnsanlık tarihini kurtasınlar istiyorum..

İstekler sürdürülebilir kalkınma gibi olsun istiyorum.

şimdilik bunlar..

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın